čtvrtek 26. května 2011

Jak se dá podcenit vlastní pes?

Včera jsme byli na závěrečných závodech kurzů agilit Plzeňského psa v Nýřanech, kde nás trénuje (mně neustále vyhrožuje, že po mně bude házet vodítko, protože si nejsem schopná zapamatovat, kudy běžet) Honza Fiala (Mistr ČR 2008, účast na EO2009, EO2010, IMCA2009, IMCA 2010). Přijeli jsme tam s Albíčkem jen proto, že jsme chtěli vidět naší dřívější skupinu a fandit jim před ostatními a v žáááááádnééém případě se účastnit, jelikož jsem byla přesvědčená, že Albi je naprosto, v tak velké skupině fenek, nepoužitelný a že už nikomu nebudu dělat radost tím, že Albi bude zdrhat, kašlat na mě a já se hystericky budu snažit s ním dát alespoň tunel, jelikož priority u Albiho - panička nebo fenka - jsou jasně nastavený :-). Na dřívějších soustředěních apod. se většina (ne moje skupina a Honza) tvářili, že s takovymhle érem se nic dělat nedá, pokud ho nevykastruju!!! Ale když se četlo pořadí, ve kterém se běží a 4. jméno bylo Albi, udělalo se mi mdlo a začala jsem argumentova a razantně jsem řekla, že nepoběžíme - bylo mi od Honzi odpovězeno - Už nic nechci slyšet a prostě poběžíte - chtělo se mi brečet - hysterka? naprostá :-) Albi běžel úchvatně a kdyby neobjevil místo s vysypanýma ňamkama (který Albi cítí na hony) v dráze, kde se musel Albíček občerstvit, tak .....no nechejme úvahy na jindy. Při předávání diplomu za TŘETÍ místo, nemůžu tomu uvěřit, bylo před Albiho jménem - tak a teď, to co jsme nikdo nečekal - třetí místo ALBI. Dmu se pýchou!!!!!
FOTKY

Žádné komentáře:

Okomentovat